Sunday, November 15, 2009

Big Project

Malas nak cakap pasal Fly.Fm concert tadi,malas nak cakap pasal slide presentation yang belum siap,malas nak cakap pasal balik ke tidak Raya Korban ni dan aku malas nak cakap pasal muka yang bertambah buruk.Yang aku tengah rajin nak fikir sekarang ni ialah "Big Project" aku tahun depan.Project yang bakal merubah hidup aku,hidup selam suku abad ini.Belum tahu apa keputusan yang bakal terjadi.Orang cakap kun fayakun.Aku selalu berdoa tiada masalah.Harap Semua OK.

Material dah terkumpul walau masih belum sempurna.Perlu "edit" kata orang putih bahagian-bahagian yang compang-camping.Masih perlu praktis perkara-perkara sukar.Masih teruskan usaha ibarat budak nak ambil ujian SPM.

Dalam nak merealisasikan sesebuah project,kita harus fikir baik buruk perkara itu.Beribu kali aku berfikir dan berfikir adakah perkara yang akan aku lakukan ini tepat dan betul.Berkali-kali juga aku hadapi kegagalan.Terlalu banyak dugaan di tengah jalan.Tapi,untuk berkata "tidak"
aku rasa itu bukan aku.

Bukan impikan yang terbaik,sekadar kepuasan hati dicari.Bukan pinta dipuji,tapi semangat yang dicari.

Doakan aku segala berjalan lancar.Ibarat lalu di laluan lurus tanpa simpang.

No comments: