Thursday, November 13, 2008

Kenangan Dan Kenangan Dan Kenangan

Malam tadi sepatutnya aku n the geng yang lebih kurang 18 orang teringin nak main sepak2 bola atau lebih glemer dengan panggilan futsal..tapi...
ade cerita di sebalik tu....kitorang xdpt main sebab lampu tiba2 xmenyala..(kitorang main kat tempat open air)...mungkin sebab semalam hujan lebat dan telah petir telah menyambar-nyambar lalu membuatkan neon2 itu mengalami kecacatan...

aku frust giler sebab 1st....aku cadang xnak balik rumah,lepas koje trus gi futsal sebab tempah padang pukul 8 mlm...tapi kasut keramat aku tertinggal kat rumah lak.Aku cuma bawa baju ngan suar jer.Hampeh tul la....2nd lak,lantaran kejadian itu,aku terpaksa merempit balik rumah yang jauhnyer lebih kurang sekotak rokok penghisapan walau aku xmerokok...

on the way nak gi main tu hujan renyai2 lagi tu,dalam hati aku macam menyampah lak nak main tapi sebab dah janji kan,terpaksa gak la...dalam renyai aku merempit lagi..

sampai jer kat old trafford aku nengok dorang sume dok tercongok dan tercangak2...aku dag marah ni...aku punyer la full trotell nak datang ...dorang ckp lampu limpah rosak la...dammm

Tadi lak aku nampak ade game haki kat stadium KL...(aku keje dkt situ la)...kat paper ite harian ade ckp ade qualify asia club kot,xsure...tingat balik zaman muda2 dulu slalu gak aku mengharumkan nama skolah aku dalam arena hoki ni..walau pon kau ni bukan la hero@star tapi aku mainkan watak yang penting gak la.....skolah aku ni agak femes gak dlm sukan hoki ni...dalam daerah masa zaman aku dolu2,tiap2 tahun skolah anta 2 bas penyokong utk sokong kat final,hehe...aku penah main 2x final tau,hehe(bangga tahap gaban) sebab aku 1st 11...stiker lak tu...dammm,dah2 cukup2...riak benor aku ni..

Aku tingat balik kenangan zaman muda2 dolu2 walau aku ni bukan lah tua sangat..hhmmm




1 comment:

susudalambotol said...

berangan lebih nampak? :P