Friday, November 7, 2008

Kembali...

Semalam,aku kehilangan seorang kwan baik time aku study kat Poli dulu....seorang yang bernama Azree yang berpanggilan Aie telah kembali ke rahmatullah...semua geng2 aku (DKE-B,2004-2006) terkejut,sedey bercampur baur dengar biter ni...

aku xtau macam mane nak cakap,tapi banda ni dah jadi...cume aku baru jumpa dan bergelak sakan 2 minggu lepas masa lepak minum kat opis aku..

aku n the geng yang aku rase leih drpd 10 orang gi hospital Klang...arwah ni org Klang...kitorg tgu sejam gak la..masing2 muker toyer jer tp still kontrol macho...Ego beb..

kitorang sempat jumpa wat kali terakhir,aku tengok wajh dia nampak tenang jer..kitorg tgu sampai selesai pengkebumian...masa ni semua tingat balik citer2 masa kat Poli dulu...insan yang bernama Aie ni sorang yang sporting,giler2,sama2 huha-huha,b'tjwb,cekal,motivate,n mcm2 lagi...susah senang same2...

Aie,kau dah Kembali..urusan kau kat dunia ni dah tamat..kitorang ni xtau nasib masing2 lagi..al-fatihah untuk aie....

2 comments:

susudalambotol said...

kau budak Poli mana?

bekam said...

poli Tanjong Malim....mesti xtau ni...