Thursday, November 20, 2008

Lepas Hajat

Aku mulakan dengan hehehe,haha,aduh,aahhh...

Malam semalam,setelah sekian lama aku menunggu dan menunggu utk bermain futsal,akhirnya terlunas lah dendam kesumat aku ...beberapa jaringan telah menerjah ke jaring...aku puas...hehe...

haha lak sebab yang sebenarnya yang turun malam tadi hanyalah berjumalah 6 orang,aku ulang ENAM sahaja,sekian terima kasih...lantas kami terpaksa mengimport 2 orang pemain dari luar...akceli dalam skuad utama hanya 3 orang jer yang ade..3orang lagi tu lak pemain pinjaman ari luar...bayangkan bermain 8 orang cuma..dan haha sekali lagi sebab kami bermain dalam hujan yang "beritma"...kadang2 renyai kadang2 lebat..hahaa

aku main tanpa warm-up pon,sebab teruja sangat kan..dah 2 bulan kaki x "menghayun"...(last main minggu 1st bulan puasa)..1st kaki aku menghayun, fuhh berdemtum dan berdesub bola tu manglarikan diri ke arah goal post...dan dalam masa yang sama aku berperasaan yang kaki aku pon macam ikut sekali...haha lagi...dia dah mula tangkap kat lutut dah...dalam hati akumampos la,aku dah gian ni...dah xkira bape ramai pon janji aku dapat gentel2, hayun2 , tembak2 aku puas..

part ni yang paling best,time aku balik rumah:aku singgah kat tempat nasi lemak malam(peberet aku ni,nanti aku cite pasal nasi lemak ni)aku jalan macm dah xbetul jer..kaki ni dah lari balancing kot,kena repair ni...
sampai rumah buka baju,buka suar,mandi....ahhhh lega...
semayang,buka tv-ntah cite pe pon aku xtau...
makan lagi besh...alhamdulillah..
lepak depan tv...duk bersila baca paper metro.
TIBA-TIBA...
KAKI aku kejang,bawah tapak kaki aku dah keras semacam...aahhh
dapat bangun,masa nak bangun tu TIBA_TIBA lutut aku "meletup" lak(bukan mercun@meriam) lutut xbole nak lurus...aku pon xtau nak cite camne...sakit yang amat sangat la...
nak nangis pon ade..aku penah kena camni time aktif sukan dulu2...aahhh

pagi ni sakit lagi tau...

5 comments:

susudalambotol said...

asal ko pakai font ni?

bekam said...

kenaper lak??saje nak pelbagai...

bekam said...

yela nanti saya tukar ye kak Hidd

ejdeejasmi said...

ish2...mmg tol2 misteri ni...

bekam said...

tau xpe...