Monday, February 23, 2009

Saluran Tersumbat

Jumaat malam pergi ke mamak wifi sampai jam 2 pagi.Balik rumah sambung main solitare.Gila tak ade kemajuan sungguh aku..Ntah pukul berapa aku tertidur ntah.Malam tu aku mimpi menang beso kat genting.Pulak dah.

Sabtu malam layan Geng dengan Albar,Min,Pudin.Budak beso yang dah tua bangka tengok cerita budak2.Tapi sumpah aku cakap malam tu ramai yang dah tua bangka memenuhkan seat sambil sambil telinga mendengar suara budak2 menceritakan yang-dia-tau-ape-jadi-lepas-babak-tu.

Pape pun aku bangga anak tempatan sudah boleh bikin pilem sebegini ropenyer.Agak sesuai dengan selera aku dari kacamata takde ilmu perfileman.

Balik nonton geng,lepak kedai sampi 3 pagi.menyaksikan kemenangan m.u.Aku suke yang ni.Semalam m.city draw dgn liverpool.Haha.

Siang ke malam semalam aku rasa ade saluran pernapasan yang tersumbat.Kerongkong teraser perit sangat.Ntah kenaper agaknya.Tapi takkan sebab m.u menang kot.Sampai pagi ni aku rasa kepala tintong ya amat sangat.

Ah,aku rasa nak balik tido la....

2 comments:

ceri masam said...

ha, sweet dream! hehehhehe!

N i P d A R k N e S said...

ko tgh high kot.. haha...