Thursday, April 9, 2009

Siri Terkenang-kenang dan Hilang-Hilang

Satu masa pada zaman dahulu(aku tak ingat zaman feudal @ zaman logam) aku rajin "menelaah" satu cerita ni.Masa tu aku tak penah mis nonton si Darien Fawkes a.k.a idola aku.Sebenarnya siri di diadaptasi dari filem dulu-dulu(mungkin zaman batu).Filem yang dulu tu lagi la otai.

Si mamat Darien Fawkes yang akan sentiasa ditemani geng dia si Robet Albert Hobbes ni memang betul-betul buat aku nak jadi macam diorang.Aku selalu berangan nak jadi macam Darien Fawkes ni.Jangan tanya aku berangan tu untuk apa.Haha.OK aku cerita kalau aku boleh jadi macam tu aku nak skodeng rumah orang!!

Tapi rasa takut lak asyik kena cucuk jer kalau dah tak imun kan...Tengah seronok skodeng,tiba-tiba orang nampak aku dalam keadaan bogel.Kompen mampus kena perambat kan.Tapi masa tu aku nak suh si jelita tu (nama dah lupa) suh cari formula aku boleh invisible tanpa buka baju.Malu doh,dah la skodeng orang.Buka aurat lak tu..


Rasa-rasa sape ek yang aku nak skodeng kalau aku betul2 jadi macam tu??hehe

Mungkin dia ni kot.....


No comments: