Monday, March 16, 2009

AKU NAK TIDOOOOOOO!!!!!!

Kala ini aku masih mengantuk,mamai,lebam,sengal.Aku perlukan rehat yang cukup.TApi tuntutan kerja lagi penting dari semua itu.Aku terpaksa celikkan mata ni.

Jalan bahagia ku cari telah hampir kutemui,

Semua ok!

Kecuali kekalahan m.u di tempat sendiri.

Orang cakap kita tak kan dapat semua yang kita nak kan.Tak adil la kalau macam tu.Semua yang kita nak,kita dapat je.Tuhan tu maha adil,DIA lebih tahu segalanya.DIA maha pencipta yang maha agung kan.Ap yang aku merepek ni,aku pon tak tahu.

Dah aku nak mengular hari ni.

Aku plan aku nak pergi makan sekejap lagi,pastu baca paper,pastu jalan2 keliling opis,pergi atm jap konon2 nak cucuk duit,pastu pukul 10 nak pergi minum lak,sembang2,masuk opis baca paper lagi,pastu dah sampai lunch time kan,pastu aku rasa nak balik kot.....


aku nak TIDO!!!!

2 comments:

susudalambotol said...

LIVERPOOLLLL!!
;)

Anonymous said...

jgn sedih..kt rnoc ni pon ramai g bersdih m.u kalah...relax bro..
tm kt ofis mana??
aku kt rnoc tgkt 1