Saturday, December 20, 2008

Segi Bersegi (bukan kolej tu)

Macam tiga segi tapi aku rasa aku punyer bersegi-segi.Hhmm. Masa aku baca blog ely aku teringat aku pun ada kisah yang hampir serupa.Tu yang bersegi-segi jadinya.
Aku pon tak tahu kenaper jadi macam tu tapi yang aku tahu benda ni berlegar dan bermain di sekeliling aku gak.

Kisah 1: Aku pernah minat pada seorang minah yang aku rasa agak comel dan menawan.Orang di sekeliling aku tahu akan kejadian ini.Tapi kami tidak sempat berpacaran,cuma sekadar meluahkan perasaan di internet dan talian talipon saja.Kami agak rapat walau bukan secara terang-terangan.

Kisah 1.1: Satu hari Si S beritahu aku dia sudah pacaran sama kawan aku (di sekeliling) Si A.Ok.Aku tak marah ek.Kecewa pun tidak.Sudah jodoh mereka barangkali.Dalam masa yang sama aku main sms sama Si S ini tapi atas pengetahuan Si A.Aku bukan makhluk perosak.Dia bilang dia tidak cemburu.Aku juga dijadikan tempat rujukan dan carian google oleh mereka berdua.Si A ni lama-lama seakan menjauhkan diri dari aku.Aku tak mengerti kenapa.

Langit tak selalu cerah bai,diorang break-off.
Sebab aku ke??Diorang cakap bukan sebab aku.

Kisah 2:
Si S beralih kepada kawan aku (di sekeliling) Si F yang mana juga merupakan kawan kepada Si A.Benda ni tak pelik ok.Mereka berpacaran agak lama juga.Si S selalu mengadu pada aku diorang selalu bertengkar.Siap record perbualan(bertengkar) di talipon dan send pada aku. Macam bodoh.Sama macam Kisah 1.1, Si F mula menjauhkan diri dari aku.Si S selalu kacau aku,mintak pendapat cara-cara bahagiakan pasangan,tema warna masa nak kahwin,berapa anak dan posisi di ranjang (ni tipu).Maknanya mereka sudah pergi jauh.Maksud aku mereka merancang untuk bersama ke akhir hayat walau berlaku pertengkaran.Dia bilang dia bahagia.Bodoh!.

Si F pun cakap dia bahagia dengan Si S.Si F pun rancang nak jadikan Si S suri beliau.Si F ni macam tunjuk eksen pada aku(beliau tahu kisah aku dgn Si S dulu).Macam aku cakap tadi ni kitaran sekeliling aku.Macam bagi aku cemburu.Sori bro,gua tak
jeles ok.Kalau lepak sekali, buat tak nampak jer aku ni.

Blah la lu!Ingat kau sorang jer ada awek??


Bertengkar punyer bertengkar,akhirnmya langit yang cerah pada pagi dah di timpa hujan juga pada sebelah petang.Hhmm.......Si S + Si F = PUTUS!..

Aku still lagi kawan dgn Si S,Si A dan Si F..Tapi antara diorang aku tak tau la...Ape yang aku tau sebab musabab hubungan diorang ni hancur ialah sebab Si S tak nak gi dating (keluar2 date).Hahahahaha.Memang bodoh.......

Situasi kesimpulan : Aku rapat dengan seseorang perempuan>tapi tak kapel>aku kawan jer dgn dia>perempuan itu kapel dengan kawan aku>--------kenaper kawan aku tadi jadi kerek dengan aku????

1 comment:

susudalambotol said...

dia jeles sebab perempuan itu lebih perlukan awak dari mereka ;)