Wednesday, December 31, 2008

JLo

"kita nak makan kat mana malam ni?"
"ntah lah,aku tak kisah mana-mana pon boleh.lagi pon aku bukan asal sini."
"aku rasa baik kita ke kolej aje.banyak makanan kat sana."
"ok gak tu".


Pin pin pin dan pin pin lagi.(kereta porsche datang)


"Logan,aku ingat kau belum balik lagi."
"aku saja balik awal,nak bikin seperais untuk kau".

"Logan,ni Jess kawan lama aku.Jess,ni Logan teman lelaki aku"


Lepak di bar.Minum sambil sembang-sembang antara 2 lelaki ditemani seorang wanita.

Logan:kau keje ape?
Jess:aku penulis.
Logan:berapa panjang buku yang kau tulis??ade panjang macam buku A.Samad Said??

Jess:aku baru menulis.

Rory:ape ni Logan?

Logan:aku saja nak tau pasal dia.dulu korang ade outing?

Jess:ada la gak.dalam hati (malas aku nak layan mamat seko ni.baik aku blah sebelum aku tumbok dia ni).
Rory:Jess,kau nak gi mana lak?
Jess:ape daj jadi dengan kau ni skang ha??

Rory pe lak??

Jess:kau dah jadi orang lain,dah tak macam dulu kau tau tak?

Rory:ntah la,aku pon tak tau.


Dalam bar.

Logan:jom aku anta kau balik.

Rory:aku tak nak balik.

Logan:jom lah..

Rory:aku tak nak balik,kau faham tak!!

Logan:ok,nah ambik duit ni.kau balik sendiri naik teksi!

Rory:hhmm...


memang cair aku tengok minah ni

Baru minggu lepas aku rasa cukup benci pada si Logan.Semalam kebencian aku bertambah meluap-luap bila tiba-tiba Jess lak datang.Aku benci sesangat sekarang ni pada kedua-dua lelaki itu.Ohh Rory..Walaupun dua-dua lelaki ni gaduh,tu bukan satu keseronokan bagi aku sebab aku rasa si Jess mesti ada paln nak dapatkan Rory aku tu.Tak kan aku nak tengok jer Rory aku ni kena kebas dengan si Jess tu kan.Aku mesti buat rancangan.Aku akan buat mamat dua orang ni gaduh dan gaduh lagi dan seterusnya gaduh lagi.Hahahaha....

JLo=Jess+Logan

hepi new year rory.

1 comment:

pjoe said...

alexis bledel
oh!